top !

heart clip art " />

background !

kawan yang mengikuti diari dari hatiku :]


Online Now Icons

Sunday, December 19, 2010

adUhai .malangnyEr nasibku :( .

assalaimualaikum tetap pembuka bicara buat blogwalking ak for tiz time .hurmmm .sedih .:( .nape la semua barang ak rosak ?malangnyer nasib ak .YA ALLAH ape salahku ?ampunkan ak YA ALLAH .wuaaa .wuaaa .dua tiga hari lepas komputer fujitsu ak rosak ,then sekarang ni handphone ak pulak yang rosak .isk2 .sedih nyer .hurmmm ??p nak uat macam mne kan .SABAR JE LA .huhu .p walau macam mane pown ak tetap benci .nape barang ak yang rosak ?bia la barang adik ak ke rosak .ni ak pulak !ishh !benci2 !ni handphone rosak x story ag kat abah ak .sOv baa .hihi .harap2 abah ak x marah .dan harap sangat diye bagi duit untuk ak pergi baiki .hehe ."nah,kakya ambek duit ni pergi baiki tefon '!!hahaha .abh ak cakp .:) .kalau betul diye memang cakap macam tu .hOoorayy !haha .:) .hurm xpew la .sabar2 .cObaan .:( .
hurmmm ..dah masuk maghrib dah ni kat kampung ak .orang dah azam . k .bye .chow !

No comments:

Post a Comment