top !

heart clip art " />

background !

kawan yang mengikuti diari dari hatiku :]


Online Now Icons

Monday, August 15, 2011

dan bila kau kata kau suka ak ?

assalaimualaikum .;)
hyepp semua .

erm , nak tanye ni . kau orang semua tentu ad impian masing2 kan ? dan impian kau orang tu semestinya indah2 . nah ,,! samalah dengan saya . sesuatu yang kita ingin tak semestinya tercapai kan ? di blOg semuanya saya meluahkan isi hati . terpulanglah kepada sesiapa yang nk baca entry saya yang tak seberapa ni . hanya sekadar nak meluahkan isi hati . bukan untuk dikutuk malah bukan juga untuk ditangisi . biarlah saya seorang je yang taw ap yang ada dalam hati .;)

ermm , sebagai manusia biasa kita di fitrahkan satu perasaan . dan perasaan itu semestinya perasaan CINTA . kau orang semua rasa CINTA ni bOleh merosakkan seseorang ndividu ke ? saya tak rasa pula cinta ni boleh merosakkan seseorang . tapi , bagi student2 awas yew . jangan main dengan perasaan cinta .!
p/s : biar ak tengah mengharapkan CINTA seseorang pOm .:)

satu statement !

- hati kita ada satu . hati itulah GEMBIRA , dan hati itulah SEDIH . sO kita perlu jaga hati kita kan ? hati orang lain pom harus dijaga .

STTP !
ape kau orang akan buat bila kau kau orang minat kat someone ? tulah perasaan saya . myahaha !
ntahla kan .
 p/s : heyy !, perasaan baik kau pergi jauh2 sekarang .! kau buat ak jadi gila . bukan gila bayang ok .!

berharap kau jadi milikku ! tetap menunggu sampai kapan pom . sekarang kita kawan , lama2 kita jadi lebih pada kawan . jngn jadi lawan sudah . hehe ;)

enjOy  my life withOut him !;)
that's all buddies ;)


No comments:

Post a Comment